- جلب رضایت مشتریان همواره از الویتهای نمایندگی هنریچ ایران بوده است و ما این موضوع را افتخار خود می دانیم. هنریچ آلمان در این زمینه تمام سعی خود را بر این دارد که هر سفارش در شرایط مطلوب و به بهترین نحو ممکن به دست مشتری برسد.
- با این وجود ممکن است مشتریان محترم و همراهان همیشگی مرجع رسمی محصولات هنریش آلمان پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی ما خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش جهت کسب اعتماد و آسودگی خاطر آنها در نظر گرفته ایم. یکی از این خدمات که نمایندگی Heinrichs ایران برای محصولات خود در نظر گرفته است، مهلت تست 7 روزه می باشد که برای ارجاع محصول درنظر گرفته است.
لطفاً به این نکات توجه داشته باشید:
- باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوطه راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، آب سردکن، مایکروویو و نظیر آنها) تنها باید توسط نصاب مجازنمایندگی انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
- در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود نخواهد داشت.
شرایط استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چگونه است؟
لطفا با دقت مطالعه بفرمایید.
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:
- اشکال و یا ایرادات فنی ( بدین معنا که محصول از نظر فنی و عملکردی ایراد داشته باشد ) باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، توسط شرکت پستی ملی ایران به مرجع رسمی محصولات هنریچ ارجاع داده شود.
- کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت تست، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری فرمایید.
- استفاده از سرویس مهلت تست 7 روزه، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به مرجع محصولات هنریچ آلمان بازگردانده شود و در غیر این صورت محصول شامل این سرویس نمی باشد.
- لازم به ذکر است به این نکته اشاره کنیم ، برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول، پاره و مخدوش کردن جعبه محصول و ... امکان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.
- این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و ... روی بدنه کالا و قطعات جانبی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شده باشد را شامل نمیشود.
- باید به عرضتان برسانیم که استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند: 1. حمل و نقل و جابجایی، 2. نصب و راه اندازی، 3. تنظیمات، 4. کاربرد غیرمعمول، 5. نگهداری و استفادهی غیر معمول و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا قید شده یا از مشاورین مرجع رسمی محصولات هنریش پرسیده شده را شامل میشود.
- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات ذکر شده در وب سایت مغایرت داشته باشد، وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش مرجع هنریچ آلمان از طریق تماس تلفنی، ایمیل، دیگر راه های ارتباطی ما که ذکر شده اند و یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود سپس حداکثر تا یک هفته محصولا با شرکت پست ملی برای ما ارسال شود.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، آسیب فیزیکی و شکستگی، باید محصول در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد.
- ملاک وجود هر گونه مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:
- همانطور که اشاره کردیم در صورت وجود آسیب یا ایراد فیزیکی که قابل مشاهده است باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش مرجع رسمی محصولات هنریچ از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود و درصورت تمایل به بازگشت کالا ، کالا را با شرکت پست ملی و در عرض یک هفته برای واحد خدمات پس از فروش ارسال شود.
- در صورتی که شرکت پستی حامل به کالا آسیب وارد کرده باشد، کالا را از نامه رسان تحویل نگیرید و فرم خسارت را پر نمایید سپس به واحد خدمات پس از فروش مرجع رسمی محصولات هنریچ آلمان تماس حاصل فرمایید تا ما نیز پیگیری کنیم.
- حتما کارتن و جعبه اصلی محصول نگهداری شود و از دور ریختن آن خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به نمایندگی heinrichs بازگردانده شود. برچسب زدن به محصول یا نوشتن توضیحات بر روی جعبه یا کارتن کالا، درج آدرس و یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره کردن و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر قبل از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود:
- در مرجع رسمی محصولات هنریش آلمان انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که: باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته باشد، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
- از آنجا که یک وب سایت خرده فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود).
- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات مرجع رسمی محصولات هنریچ اطلاع داده شود.
- همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا و پرداخت هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود.
- لازم به ذکر است در صورت پرداخت آنلاین کالا، هنگامی که محصول به دست مرجع رسمی محصولات هنریش رسید با احتساب هزینه بسته بندی و ارسال و همچنین هزینه گارنتی تمام و کمال به شما مشتریان محترم باز گردانده خواهد شد.
اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود:
- حداکثر تا 24 ساعت، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید. و در مدت زمان یک هفته کالا را با شرکت پست ملی ایران برای مرجع رسطمی محصولات هنریچ ارسال نماید.
- لازم به ذکر است به این موضوع اشاره کنیم هر گونه آسیب به کالا در حال برگشت بر عهده ی مشتری بوده و مرجع رسمی محصولات هنریچ آلمان هیچ گونه مسولیتی نخواهد داشت. در نتیجه خسارت وارده بر عهده مشتری می باشد.
- همچنین در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.
- شایان ذکر است به این موضوع نیز اشاره کنیم که محصولاتی مانند همزن ها یا محصولاتی از این قبیل که با استفاده از انها به عنوان استوک و دسته دوم به حساب می آیند. در صورتی می توان ارجاع داده شوند که با آن ها به صورت عمده کار نشده باشد.
- همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
- لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
- همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود و پرداخت هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود.
- لازم به ذکر است در صورت پرداخت آنلاین کالا، هنگامی که محصول به دست مرجع رسمی محصولات هنریش رسید با احتساب هزینه بسته بندی و ارسال و همچنین هزینه گارنتی که به اسم شما در سیستم ثبت شده است تمام و کمال به شما مشتریان محترم باز گردانده خواهد شد.
اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:
- آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش ما در مرجع رسمی هنریچ اطلاع داده شود.
- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و نمایندگی Heinrichs Germany تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
- در این مورد نیز لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به هنریچ استور بازگردانده شود. در این جا نیزط همانند دیگر شرایط، برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن ، به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش ما ارسال شود.
- در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به نمایندگی ما بازگردانده شود.
توجه:
پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت اجتناب مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد مرجع رسمی محصولات هنریچ در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت مرجع هنریچ آلمان در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسوولیتی نخواهد داشت.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش لوازم شخصی و بهداشت و مراقبت، لوازم بدنسازی و سنجش سلامت
- اطلاعات این محصولات صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده، نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و هنریچ جرمنی مسئولیتی ایجاد نمیکند.
- heinrichs مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولید کننده محصول است.
- درصورت عدم آگاهی، عدم اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از این محصولات یا ایجاد خسارت جانی و مالی نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای مربوط به آن بر عهده مشتری می باشد و فروشگاه هنریش آلمان در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
- مرجع رسمی محصولات هنریچ نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده از این محصولات مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط ( تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
کالای مرجوعی را چگونه ارسال کنیم؟
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش هنریش جرمنی جداً، خودداری کنید.
- جهت رسال محصول، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه آن مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی، اکسسوری ها و فاکتور به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید و در کنار محصول قرار دهید.
- پیشنهاد داده می شود که فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل ویا دلیل نارضایتی خود از محصول را بنویسید. همچنین درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
- اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانهای بنویسید.
- اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان ما امکان تست آن را داشته باشند.
- در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفههای شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعملهای شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز میشود.
- از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
- بسته خود را به آدرس رسمی دفتر فروشگاه کرکماز استور که در صفحه درباره ما ذکر شده است ارسال نمایید.
هزینه ارسالات چگونه محاسبه خواهد شد؟
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش هنریچ آلمان برسد، هزینههای ارسال به عهده ما خواهد بود.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت هنریچ آلمان ارسال شود.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان مرجع رسمی محصولات هنریش، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط واحد خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه است؟
- کارشناسان خدمات پس از فروش مرجع رسمی محوصلات هنریچ ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. در صورتی که ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی توسط کارشناسان با تجربه هنریچ آلمان تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری حتی میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
- لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ مرجع هنریچ آلمان بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می نماید.
- بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، مرجع رسمی هنریچ جرمنی تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و کرکماز استور در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد.
- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط مرجع رسمی محصولات هنریچ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
- کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعملها و رویههای ابلاغ شده توسط شرکتهای تولید کننده و یا نمایندگیهای مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت هنریچ آلمان هستند، لذا علیرغم تصور آنکه تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) میتواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویههای تست زمانبر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگیهای مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاهترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
- از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش مرجع رسمی محصولات هنریچ آلمان است.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روشهای بالا الزامی است